Long time no see!

Älskade Ni! Nu var det ju verkligen länge sen jag tittade in här, jag vet att jag är sämst på att uppdatera men vissa dagar har jag ingen tid att sova ens och ännu mindre för att blogga :} 

Jag har satt igång min praktik (VFU) så nu har jag 7-eleven, Noa Noa och min heltidspraktik som rullar på samtidigt. Så nu kanske ni förstår varför jag inte har hunnit blogga? :} men jag ska försöka bättra mig (fingers crossed)! 

Tack vare lite röda dagar och klämdagar har jag haft ledigt från praktiken i 4 dagar som har spenderats på Noa Noa och på 7-eleven. Så lediga har vi knappt varit :} Idag åkte jag hem till mamma och pappa och vilade upp mig ordentligt där samtidigt som jag planerade upp resten av lektionerna som ska hållas på skolan. Multitasking på allra högsta nivån! Nu ska jag springa ner och köpa mig en Red Bull och lite mys-käk och planera klart det sista som finns inför morgondagen :} Imorgon väntar min praktik från 08 och sen Noa Noa från 15-20. Lång dag men jag överlever! :*

Förresten, kolla vad snygg bänk vi fick med oss hem igår. I love it! :} 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback