Growing up (Skulle publicerats 11 Maj)

Imorgon käraste ni, då fyller jag 23 bast. Min fråga till er är nu; hur kan jag känna mig så gammal som jag gör när jag ser den där 3:an? Är jag knäpp eller känner ni igen er? haha! 

Jag tycker tiden har gått löjligt snabbt bara, ibland tappar man helt tidsperspektivet asså! Min lillebror ska fylla 18 detta året. ARTONJÄKLAÅR!?!? Det är ju sinnesrubbat :} .. Min morbror ska bli morfar, min kusin ska bli mamma, jag är någons fru och min bror är någons pojkvän. Läskigt. Inte för att jag inte trivs med mitt liv, missuppfatta inte mig nu :} Jag har det superbra!!! 

Men ibland önskar man bara att man kunde vrida tillbaka klockan eller pausa den åtminstone. Eller hur..? 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback