Gokväll!

Käraste ni. Nu blir det lite inlägg åt er eftersom jag ser att ni har klickat loss här inne på sista tiden. Försöker bättra mig det vet ni men ibland har man bara andra prioriteringar :} speciellt nu när vädret har varit så jäkla skönt, vi har hämgt utomhus hela tiden mellan jobb-varven! Så jäkla skönt :}

Jag har så mycket att göra i skolan just nu såhär innan sommarlovet verkligen börjar för min del. En kurs ska avslutas och sen är det bara examensterminen med skrivandet av examensarbetet som
återstår innan jag är klar. Bra va? Funderar på om man inte ska söka jobb redan nu. Hinner man jobba heltid på en skola och samtidigt skriva sitt examensarbete? Ni
som vet kan väl hojta till så jag vet vad jag ger mig in på .. :}

Nu ska jag och Deni kolla klart på CSI och sen lägga oss. Vi har varit igång så mycket i helgen att vi fortfarande är helt slut. Imorgon jobbar jag 15-20 i butiken men innan dess ska vi mysa i solen och gå på stan, har bland annat siktat in mig på lite fina sommar-blusar från Lita som jag hoppas blir mina imorgon :}

Sov gott! :* 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback