Back on track :}

Hola! 

Nu har jag haft sådär fullt upp igen spm ni är så vana vid så bloggen har fått lida lite igen :( buhu! Trots att jag försöker slänga in inlägg då och då så känns det snålt med 1 inlägg/vecka så jag ska som vanligt försöka skärpa mig!!
 
I fredags tog Deni med mig ut på en tidig födelsedagsmiddag. Jag fyller ju år imorgon för er som inte visste :*  Vi hade det så himla bra!!!!

Igår hade vi besök från Kungsbacka och hela dagen tillbringades hemma i Lerberget med släkt och vänner :} Och eftersom det var så himla länge sedan jag och Deni var lediga så njöt vi nog mest av alla :} haha! 

Förresten, jag har klippt mig kort. Intressant va..? 

Och så en gårdagens outfit-bild: 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback