Its all good

Vänner och ovänner. Ni är här inne oftare än vad jag är på sista tiden så det tänkte jag belöna med ett inlägg. Förlåt för den kassa up-daten men jag har inte haft en ledig sekund de senaste två veckorna! Sen vi tog över 7-eleven-butiken har vi nästan varit där dag och natt och trixat och fixat. Resten av tiden har jag varit på jobbet i butiken på Väla och i skolan. Så där emellan har det inte funnits mycket tid till att blogga! :} 

Nu rullar allt nere på 7-eleven så jag tänkte ta mig lite tid och uppdatera läget, så ni vet att jag lever. Framöver kommer jag slänga in fler inlägg, minst ett per dag, promise! :} 

Snart är det alla hjärtans dag. Min och Denis första alla hjärtans dag som gifta och vår tredje allt som allt, tiden går snabbt när man har det bra :} Och på tal om alla hjärtans dag; kolla in våra kärleks-semlor som vi tack vare mammas mallar har ordnat! Söta va!? 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback