Hard work

Nä jag har verkligen blivit sämst på att klicka in mig här men ni fortsätter titta in ändå av någon anledning. Kul :) Svårt att veta vilka ni är bara, förhoppningsvis är ni inte sådana att ni sprider negativ energi här på bloggen, sånt har jagföe lite tid för ändå! :} Back on track, allt annat rullar på som det ska. Vi har kommit igång med vår 7-eleven och jag pluggar och jobbar på Väla vid sidan om  detta så då kanske ni förstår hur lite tid jag har haft över de senaste dagarna. Mycket tack vare detta som jag heller inte har hunnit lägga in inlägg åt er men nu ska jag göra ett par tidsinställda så ni slipper klicka er in här i onödan :* 

Idag är en av de längsta dagarna i mitt liv (ingen överdrift). Morgonen startades på 7-eleven, eftermiddagen startades på Väla och strax ska kvällen fram till kl 23:00 tillbringas på 7-eleven (igen). Så ni kan tro att jag kommer sova som ett barn inatt :} Samma sak gäller Deni, han jobbar monsterpasset 11-23 idag, good hustle! :} 





Keep up glöm ej din kompis bara

Svar: Aldriiiiiig bästa :^ !
Ema Pasovic Petrovic

2014-02-21 // 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback