Infektioner och panik

Jag tänkte först stänga ner bloggen ett tag, men jag försöker en gång till :} Känns bara så himla irriterande att uppdatera en gång i veckan (typ?) och ni måste tro att jag är världens torraste människa som inte orkar lägga upp lite bilder eller diverse, visst? ;b Jag har bara så himla fullt upp hela tiden, varje sekund, minut och dag. 

Till på allt detta har jag råkat få en ordentligt infektion i högra foten som har sett ut som en fotboll i snart en vecka. Jag fick penicillin och svullnaden la sig så småningom men gissa vilken panik jag hade när farbror doktorn föreslog att det kunde ha varit en blodpropp!? Deni fick lugna mig i flera dagar efteråt.. Fy! Som ett resultat av fotens inflammation har jag också varit halvt sängliggandes hela tiden, man känner sig verkligen handikappad när man får något sånt här. Hur ofta uppskattar man sina fötter liksom..? :} 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback