Back on track

Kära vänner. Ni får ursäkta den sega up-daten men nu när skolan är igång igen så har jag så mycket för mig varje dag att jag glömmer bort mini-bloggen ibland. Jag ser att vi är lika många som innan, så ni har iallafall inte glömt bort mig! :} Skolstarten var igår och jag är numera officiellt bara 3 terminer ifrån min högskole-examen: yey till mig! Utöver skolan som har dragit igång är jag ju kvar i butiken och jobbar som vanligt :}

Idag var jag dock ledig så jag och Deni fyndade lite heminredning tillsammans. Good for us och good för lägenheten som nu är extra fin!

Imorgon blir det föreläsningar på morgonen och jobb på eftermiddagen, hurtig tjej. Hey ho, let's go!

(Bjuder på bilder från den nya lampan som jag bland annat fick med mig hem idag, supernöjd!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback