Plugg på schemat

Godmorgon (läs eftermiddag) :) på er pärlor! 

Jag fick en tidig morgon på grund av skolarbete som skulle fixas i Malmö inför dem muntliga presentationerna imorgon. Nu är vi på rätt väg och det ska bli himla skönt att få det överstökat imorgon bitti! Ni håller väl tummarna för mig? :} 

Som om inte detta skulle vara nog så har jag dessutom en del-inlämning som ska in imorgon och 3 veckors lektions-planering som ska ordnas idag! Hurtig tjej :} Skulle tiden räcka till ska jag ta en skön pw hemma i Ängelholm faktiskt, känner mig utvilad nog för det och solen där ute lockar. 
På tal om det, är det inte intressant hur mycket annat som lockar när man måste plugga? Helt plötsligt är dammsugning jättekul och damma
är bättre än något annat! Nä usch.. Det är lika bra att ta tag i detta nu.

Heja mig så hörs vi lite senare när bördan inte är lika tung .. :* 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback