Friday stuff :}

Gomorron/gomiddag kära ni! ;* 

För tillfället sitter jag på praktiken och försöker skriva på min uppsats som ska lämnas in på måndag, hade känts skönt att komma en bit på vägen innan helgen sätter igång känner jag! :} 
Ikväll ska jag och Deni beställa hem lite mat och allmänt unna oss en myskväll ihop med en bra film! Sånt uppskattar jag så himla mycket, en hemmakväll med min pusselbit; kan inte bli bättre än så faktiskt!
Imorgon jobbar jag och sen åker vi nog hem och hälsar på lite grann i Lerberget :* Kvällen spenderas men djävuls-uppsatsen som måste skrivas klart som sagt! (*skjut mig*) .. 

På tal om skolan, jag tar examen om 2 terminer ungefär och känner mig manad att söka en utbildning till efter det som jag kan ha parallelt med min lärarexamen, vad tror ni om det? :} Företagsekonomi kanske eller något åt det hållet. Läraryrket är bra och tacksamt men frågan är om man inte ska ha något att falla tillbaka på ändå? Tips? .. 

 


» James

Plugghäst!!

2013-10-25 // 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback