FÖRLÅT x1000

Ska börja med att säga förlåt till alla er som varje dag klickar er in på min lilla bloggis som kanske inte alls är så liten längre tack vare er :} Som ni vet, har jag haft praktik under 3 veckor och därför fått lägga det mesta andra åt sidan, så även bloggen. Men såhär i slutskedet av praktiken känner jag mig helt redo att börja slänga upp inlägg åt er igen! *yey* 

Jag har haft långa dagar där jag både har varit på praktiken (08-15) och sen på jobbet (15:30-20:00) så ni kanske kan förstå min frånvaro här :} Jag har helt enkelt varken hunnit eller orkat ordna inlägg! Hoppas ni förstår :}
Men nu ska det bli andra bullar, så vi kör på som vanligt, sluta inte titta in här! :* Ska dessutom försöka mig på att ändra bloggens utseende lite, den kan behöva en liten make-over eller vad säger ni..? 

Bjuder på en dagens outfit-bild så länge :} 


Hörs snart igen! :*******



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback