Björn Axen :*

Glömde visa vad jag fick med mig hem igår kom jag på alldeles nyss. Jag var ju ute efter en ordentlig locktång eftersom min gamla gick och la sig i graven i förra veckan och alla ni som känner mig vet att jag älskar hår med mycket volym och lockar :} så ni kanske kan förstå hur desperat jag började bli utan min bästa vän; locktången .. 

Det fick bli en från Björn Axen denna gången så att lockarna kan bli mer ojämna, älskar när håret ser lite sådär lagom rufsigt och casual ut! :} Jag provtestade den lite igår och är redan grymt nöjd med den! Dels värms den upp på 8 sek ungefär och dels gör den rufs-lockar som jag bara älskar :} 

Tummen upp för Björn Axen!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback