Back to basics

Kära vänner, nu har det hänt mycket på sista tiden som har gjort att jag inte har hunnit med att blogga alls! :}
Jag har dessutom min praktikperiod just nu så det är mindre tid över till annat lyxigt som bloggen :} 
Igår var det bajram så BAJRAM SERIF MUBAREK OLSUN till alla er läsare där ute! Jag hoppas på att ni hade en fin dag tillsammans med era nära och kära! Dessutom spelade vårt älskade Bosnien sin match som kvalificerade dom till VM i Brasilien! :} En liten del fotbolls-historia skrevs minsann igår skulle jag vilja påstå! :} Grattis till Bosnien och grattis till oss, syns vi i Brasilien ...?! :* 

Utöver detta har jag och Deni nu satt vårt bröllops-datum som kommer bli 16:e november 2013 ..♡♡

Nu är det dags för bröllopsplanering!! ♡♡ Har ni tips på mindre lokaler då vi bara blir 30 pers, så släng in en kommentar här nedan! :} 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback