Wedding plans :}

Jag har bara haft bröllops-tankar i huvudet de senaste dagarna, det är därför uppdateringen har blivit lite lidande, ni förstår säkert :} Det mesta verkar vara klart inför vår stora dag men jag är så himla rädd för att något ska gå fel sådär i sista sekunden så att jag inte hinner åtgärda det, hatar att inte ha kontroll mina vänner .. :} Men det allra viktigaste dvs min klänning är fixat, likaså ringarna! :* 

Vi har bestämt oss för att ha ett litet mini-bröllop, ingen av oss var speciellt sugen på något större och därför blir vi ca: 30 personer som ska fira vår stora dag med oss :} Lagom är bäst! 

Vigseln kommer ske i Helsingborgs rådhus och därefter blir det fotografering och en mindre bröllops-fest för familj och vänner.

... & sen lever vi lyckliga i alla våra dagar :* 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback