TGIF

Hej vänner. Jag börjar som vanligt med att säga förlåt för den sena uppdateringen, fy och skam på mig, men jag har varit upptagen med att njuta av dagen! :} Visserligen tar det inte så lång tid att slänga in ett inlägg åt er så jag får nog skärpa till mig lite ändå va? 

Jag vaknade imorse och satte igång med plugg! En krävande kurs med massviss av litteratur tar ut sitt så jag måste planera tiden så jag hela tiden ligger steget före. Sluttampen på utbildningen nu och vi närmar oss dom sista 2 terminerna innan examen. Det känns bra kan jag lova men jag tror inte att mina universitets-dagar kommer sluta där. En ekonomi-utbildning känns lockande och det är inte omöjligt att det blir något liknande efter min examen 2015! :} 

Min fredag har alltså delvis bestått av plugg och delvis av en tripp till "Nicco" och "Dodici" i Halmstad med mami och papi, så himla skön och avslappnad dag som avslutades med fika hemma hos mig. Synd bara att Deni jobbade idag och inte kunde njuta med oss :(

Just nu; 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback