Sämst

Jag är sämst på att bryta löften som rör mitt ofrekventa bloggande MEN jag har såklart en god anledning; jag ska gifta mig!!! Give me a break hörrni, varje ledig sekund har ägnats åt att planera och inhandla detaljer till vår speciella dag men med mammas och Denis hjälp är vi så gott som ready to go nu! :} 8 dagar kvar, snart är det dags! 

Utöver bröllopet har jag såklart en tenta som ska in imorgon och förhoppningsvis bli godkänd rakt av! Blir den det så är det en stor lättnad och ännu en kurs är avklarad. Bara 5 kurser kvar till examen, heja heja! :* 





» Josse

Klart att du klarar tentan :)
Lycka till med bröllops planeringen ❤️
Kram J

Svar: ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ema Pasovic Petrovic

2013-11-06 // 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback