Rise and shine

Blev en morgon med plugg för min del idag, vi läser en kurs med 2 inlämningar varje vecka just nu så man får ta vara på all ledig tid man har för att hinna få in allt innan jobbet kallar :} Men som alltid, så löser det också sig! 

Så nu, efter en färdig inlämnings-uppgift och frukost, sitter jag strax på bussen mot Väla. Så himla skönt att ha direkt-bussar mot jobbet så man slipper mecka med tåg och massa annat för att hinna i tid :} Bussen tar cirka 35 min och jag är mega-nöjd med det! 

Idag fick jag officiellt Denis efternamn, så numera går jag under Ema Pasovic Petrovic, stora steg :} Jag valde att behålla mitt flicknamn som mellanamn och bara lägga till Denis som efternamn nu när vi har gift oss. Dubbelnamnet klingar så fint tycker jag, håller ni inte med mig? :* 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback