Ready, steady

Käraste ni, ni är nog dom trognaste människorna jag känner till. Oavsett hur dålig min uppdatering här på bloggen är (förlåt!) så klickar ni ändå in er här varenda dag, vilka pärlor ni är! :* 

Idag har det varit jobb för hela slanten och min hals har strejkat av någon konstig anledning. Typisk mig att bli förkyld inför mitt eget bröllop va? Så imorgon när jag är ledig ska jag kurera mig så gott jag kan för att slippa förkylningen eller i annat fall, skjuta upp den iallafall! :} Tips på hemmakurer förutom te med massa citron och honung i? :} 

Utöver detta har jag inte så mycket att rapportera åt er! Bröllopet närmar sig med stora steg och vi är mer redo än någonsin! :* Allt är förberett inför lördag och på fredag ska vi dekorera vår hyrda stuga tillsammans så att vi slipper allt på lördagen. Då är det bara bröllops-fix som gäller! :} 

Ni får en ledtråd; vårt tema är .. RÖTT :* 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback