Monday funday

Jag hade rört ihop dagarna och gick hela helgen i tankar om att jag skulle vara ledig hela måndagen vilket innebar att jag sköt fram det jag behövde plugga tills idag. Men igår kväll, precis innan vi skulle gå och lägga oss råkar jag märka att jag visst inte är ledig, jag ska vara på jobbet från kl 2. Ni vet den där känslan när man tror att nu är man på ett sjunkade skepp utan att kunna hoppa av, så kändes det ungefär när jag kom på att berget av plugg inte skulle bli mindre bara av att jag var på jobbet. Så, det blev en minst sagt tidig morgon för min del men nu är inlämningen gjord och jag står i butiken :} 

Alldeles snart ska jag stänga för idag och sen blir det pizza-kväll med min Deni. Precis vad jag behöver en lång dag som denna. 

Och man får väl lov att gratulera Bosnien på födelsedagen idag . :} 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback