Live, love, laugh

Wow alla ni där ute, idag är vi fler här inne än vad vi någonsin har varit hittils! Så grattis till bloggis tycker jag, ni är dom trognaste jag vet som klickar in er här hos mig varenda dag. Ibland är uppdateringen sämre men ni har överseende med mig, det vet jag :*

Det är inte förrän nu jag har börjat må som en människa igen efter bröllopet. Jag har varit trött, känslig och glad dom sista dagarna, allt i en salig blandning! :} Vi hade en alldeles perfekt bröllopsfest och vigsel med dom allra närmsta från båda sidor. Vigslen skedde i Helsingborg för er som undrade :} 

För att fira bloggens statistik, bjuder jag på bröllopsbilder som vi har fått hittills. När fotografens bilder kommer, så får ni se dom med såklart! :} 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback