Goddagens!

Kära vänner, jag hade förberett ett långt inlägg till er men ännu en gång strejkar blogg.se-appen (surprise?) så ni får nöja er med det jag kommer ihåg av det raderade inlägget :} 

Jag var uppe med tuppen (nästan) imorse och satte igång med pluggandet. Huckleberry Finn lästes ut och en uppsats skrev innan jag hoppade in i duschen och började göra mig i ordning för jobbet. Idag jobbar jag eftermiddag och stänger i butiken! :} Så nu är det dags att röra på sig och sticka iväg. Deni hämtar mig idag så jag slipper bussen, lyx lyx! 

I helgen väntar roligheter mig och min man. På fredag ska vi unna oss middag på Kitchen&Table (Clarion Hotel) och bio på det. Så himla mysigt! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback