Friday night lights

Gomorron ni där ute, har ni sovit gott inatt? :} Jag har sovit som ett litet barn och känner mig utvilad till max idag, är som en helt ny människa och det tror jag kommer behövas eftersom vi har 20% i hela butiken fr.o.m idag så det kommer bli fullt tror jag! :* Det är ju höstyra på Väla så nästan alla butikerna har erbjudanden just nu, ta en runda och fynda så är ni smarta :}

Jag ska själv leta efter en vit kappa på Väla efter jobbet med mamma idag. Håll tummarna för min del, känns helt omöjligt att hitta nånstans just nu! :( Har ni tips? Fick några tips via instagram som jag ska kolla upp idag men hittar jag ingenting så är det kört :( Usch! 

Ha en fin fredagsmorgon vänner så ses vi antingen på Väla idag eller så höra vi här snart igen :* 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback