-.-

Jag hade skrivit ett mega-fint inlägg till er alldeles nyss men tack vare blogg.se's utmärkta tekniska kunskaper är det nu raderat och borta någonstans i cyber-rymden. Tyvärr så blir det aldrig lika bra andra gången man skriver samma text men ni får ha tålamod och överseende med mig denna gång :} 

Jag har haft fullt upp den senaste tiden och denna veckan har jag knappt hunnit andas mellan skolan, butiken och bröllops-planerna. Men igår kväll kom Deni in till butiken med en bukett rosor och goda nyheter och bara sådär så kändes allt på topp igen. Tänk vilken tur jag har med en sån man va? När man behöver honom som mest så är det som att han känner det på sig, släpper allt han har och tar sig till mig. Min man han kan hörrni. :* 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback