Take a break

Fina vänner, ni är så trogna som tittar in här varje dag. Jag hoppas att ni förstår att jag ibland är så upptagen att jag knappt hinner andas emellanåt, så var det idag ungefär :) Har varit på jobbet sen 10 imorse, därefter fick jag skjuts hem och jag och mannen gick och storhandlade mat innan kaoset utbryter nu när lönen kommer in!
Nu är jag äntligen hemma och imorgon väntar en lång dag, 08-17 i Malmö city!

Hörs snart igen pärlor!

Ps. har ett bra tips till er! Om ni är sugna på lite snygga kläder så har Kappahl (jag vet att kappahl är b och inte världens bästa kanske!) fått in en helt ny serie kläder som kallas "The Hampton Republic" och är, hör och häpna, SKITSNYGGT. Märk mina ord, folk kommer ändra syn på Kappahl när dom
får se dessa läckerheter. Slänger in exempel här så ni får se :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback