Never-ending!

Den här dagen tar aldrig slut vänner, jag har bokstavligen talat varit på fötterna sen 08:30 imorse och det börjar kännas nu. Är ganska trött och hungrig men eftersom jag trivs så himla bra i vår fina butik på Väla så gör det inget :) är ju ledig imorgon så då får jag vila upp mig och passa på att njuta lite av ledigheten istället! Dessutom kommer jag uppdatera bättre såklart *fingers crossed*

Mamma ska komma på besök hos oss och därefter ska vi hem och hälsa på resten och kolla fotbolls-match ihop på kvällen. Det låter väl som en lyckad fredag? Perfekt om ni frågar mig :)

Strax stänger jag och åker hem till en fin man som väntar med kvällsmat, det mina vänner kallas ren lyx! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback