Livsnjutare!

Goddagens fina pärlor! Har haft en underbar dag i solen, har njutit ordentligt för både mig och er :) man måste faktiskt passa på och komma ut nu när vädret äntligen börjar tillåta det. Eftersom jag har varit ledig hela dagen så har jag heller inte suttit så mycket! Har dock ändå hunnit med att storstäda lägenheten så nu sitter jag här och njuter *nöjd tjej upphöjt till 10* ..

Ikväll blir det fotbollsmatch med mannen min, ska ordna lite plock-mat till oss så vi kan mysa till det ordentligt, det är han värd efter en lång dag på jobbet!

Tog ju som sagt en runda i solen innan och fick med min en superfin smink-väska från "Lise Sandahl" förresten. Ska slänga in en bild på läckerbiten alldeles strax så ni får se!

Hörs strax igen vänner! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback