Dags att sova!

Ja jag vet att klockan bara är 10 och att det är lördags-kväll men både jag och min man (mest jag :*) är så trötta att vi alldeles snart faktiskt ska lägga oss!

Man blir trött av att gå på stan *hejgnälligtjejmedi-landsproblem* så vi ska sätta punkt för denna fina dagen strax.

Det blev lite ändrade planer angående kvällen så vi begav oss bort till Pepelinos för en mys-middag istället för att beställa hem mat ikväll! :)

Nämnde ju förresten att jag fick med mig en läckerbit hem idag från Halmstad så jag slänger in en bild på den nu, titta och njut vänner :* Den fina kavajen är dessutom gjord i tunt lammskinn så den är alldeles mjuuuuuuuk *salig brud* .. :) är supernöjd med den som ni säkert förstår!

Nu kallar sängen så godnatt älsklingar! Sov gott och dröm sött! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback