Wednesday tired day

Hej vänner, usch vad jag känner mig trött idag. Har haft en skön dag på jobbet med nya varor och omhäng i butiken, som för övrigt ser suuuuuuper-fin ut nu! *stolt tjej*
Efter jobbet fick jag ta mig till Campus för att lämna tillbaka en del böcker som jag har haft hemma alldeles för länge. Ibland är jag så disträ, jag skulle ha lämnat tillbaka böckerna direkt efter kursens slut men har hela tiden skjutit det framför mig, tills idag! :)
 
Nu sitter jag hemma, nermyst i soffan och väntar på min man som kommer hem snart. Funderar på om vi ska beställa hem lite thai-mat ikväll. Unna oss lite.
Ska måla naglarna och ta en kopp te innan jag bestämmer mig om maten, vi hörs snart igen hjärtisar!
 
Ps! Vi blir fler och fler vänner, ingen är gladare än jag för det! :******
Slänger in en inspo-bild till Er!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback