Tröttis

 
Gud vad jag är trött, är igång så mycket hela tiden att jag aldrig hinner vila upp mig ordentligt, usch! .. Har precis avslutat och lämnat in min hemtenta och måste nu sätta igång med nästa uppgift som ska in imorgon. Eftersom jag jobbar till 20:00 imorgon så måste den också bli färdig idag! *dettataraldrigslutochjaghadehellreätitjordgubbarmedmannenminisoffantillenfilmänpluggatvidare* ..
 
Jag hoppas att er dag har varit lite mer spännande än min? :) Ska förresten kanske köpa mig en ny Parajumpers-jacka nu till helgen. Jag vet att det snart är vår (!) och att vinterjackorna kommer läggas så långt bak i garderoben som möjligt inom kort men det är en bra investering nu medans rean är igång! Den får helt enkelt värma garderoben tills nästa vinter (*som kommer snabbare än vad vi tror*) .. :)
 
I vår ska jag nog varva den super-tunna dunjackan (*som jag visade för ett par inlägg sedan*) med (förhoppningsvis *fingers crossed*) en svart skinnjacka från bästa Muubaa.
 
 
 
Nä, nu måste jag fortsätta plugga hörrni, vi hörs lite senare ikväll eller imorgon bitti. Kommer ha lite mer tid framöver och imorgon har jag dessutom S-O-V-M-O-R-G-O-N ! :*
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback