TGIS - Thank God Its Saturday

Godmorgon för en del av er och hej till er andra vänner!
 
Jag sitter och gör vid mig inför en riktigt mysdag med mamma här hos mig i Ängelholm. Trots att mina föräldrar bara bor ca 20km från mig så känns det ibland som vi bor superlångt ifrån varandra (fjant-ema, jag vet..). Så när vi får möjlighet att umgås en heldag så här, är det väldigt uppskattat :)..
 
Jag ska inte tjata mer om min avsky till snön men vill påpeka att det har minsann lagt sig ett förbannat vitt täcke över gatorna idag med. Yes.. IGEN.
 
 Jackan från Dsquared2 får värma mig idag i kylan.
 
Vi hörs efteråt så ska jag visa mina shopping-fynd som förmodligen kommer inhandlas idag!
 
/Positiv till snön .....
 


Vad fin blogg du har tjejen!

Det skulle betyda massor om du kunde gå in och rösta på mitt inlägg jag har skrivit angående mina mål med min träning och hälsa 2013. Röst-knappen finns i slutet av inlägget och genom bara ett klick kan du hjälpa mig att vinna träningsprodukter för ett värde av 20 000:-
Det skulle verkligen betyda allt! Tack på förhand, kram :)

här hittar du inlägget:
http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment

2013-02-02 // 13:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback