Sunday-funday!

Hej hjärtisar. Nu har jag lite,lite bättre koll på vilka ni är, såg att några av er hade lämnat spår i kommentarsfälten efter er *glad tjej* .. Blir superglad för varje besökare och kommentar, vill att ni ska veta det! :)
 
Idag har jag haft en super-lugn dag på jobbet, trots att vi under helgerna brukar ha som mest att göra, lite små-oroande kanske men det är så det är i butiker, allt går upp och ner :)
 
Nu sitter vi redo för filmen "Flight" och därefter ska vi faktiskt lägga oss, efter att ha varit igång så många dagar som vi har varit nu så känner man sig ganska sliten. Imorgon börjar min första föreläsning vid 1-tiden så jag ska njuta av en skön sovmorgon innan skolan sätter igång :)
 
Har förresten lagt ut lite plagg på blocket så kika in på annonserna ni som är intresserade av lite hunky-d, maison scotch m.fl-fynd! :)
 
Slänger in en bild som är tagen för ett tag sedan, ha en fin kväll hjärtisar! :*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback