sovmorgon sunshines !

Godmorgon alla vänner och ovänner!
 
Jag har sovit som en liten bebis hela natten, var så sjukt trött igår kväll att jag däckade snabbt efter 3 minuter kändes det som! Sov ut rätt rejält men det kändes så himla skönt, speciellt med tanke på att detta förmodligen blir den sista sovmorgonen på veckan! .. Jag har ett par tidiga föreläsningar som väntar och resten av passen i butiken är från 10:00 !
 
Har ni andra också sovit gott? :)
 
Sitter just nu med en kopp te framför tv´n och funderar på vad jag ska dra på mig för outfit idag. Har noll inspiration nu när vädret är så tråkigt, grått och mulet .. (*tips uppskattas?!*)
 
 
Skönaste outfiten, tänk att slippa ha dunjackan på sig? *Lyx*
 
Vi hörs igen innan jobb!
 
E
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback