Snön tar revansch

Hej alla vänner!
 
-Snön är tillbaka .. jag blir knäpp på vädret (är inte ensam om det va..?). Precis när man har hängt undan dunjackan och uggsen, ja då kommer snön. IGEN. Snön och ångesten gick hand i hand kan jag be att få meddela. USCH för allt slask som kan väntas.
 
 Önskar man kunde ha såna här sköna outfits och slippa gömma sig bakom tjocka halsdukar -.- ..
 
 Istället fick jag dra på mig uggsen idag ..
 
För övrigt har jag haft en superbra dag. Blev att beställa hem lite mat med mannen min efter jobb så nu är man lagom sugen på att sova :D Varför blir man alltid trött efter att man har ätit? (hahah).
 
Nu till en helt annan grej; är någon haj på hur man har koll på antal läsare här på blogg.se?
 
/Ema utan koll :)
 
 
 
 


Snygga uggs vart hittar man sånna?

Svar: Tack! Jag hittade mina på zebra i helsingborg! Dom är från förra säsongen dock :)
Ema Pasovic Petrovic

2013-02-02 // 11:19:34

Ohhhhh NOuuuuuuuuuuuu!

2013-02-02 // 15:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback