Shine bright !

Snön har lagt sig som ett täcke över Ängelholm (igen?), ingen är gladare än jag (*not*) ..

Det var lite extra jobbigt att gå upp för en timme sedan just för att mannen är ledig idag och låg kvar och sussade när jag snällt fick vakna. Imorgon har vi båda sovmorgon så ikväll unnar vi oss en uppesittar-kväll! (*mys!*)

Här kommer en bild på dagens, i vanlig ordning. Har för övrigt på mig dom snyggaste stövlar universum har skådat, dom kostade mig skjortan men är så väl värda vartenda krona. Dom kommer även användas i sommar till klänningar (*längtar!*) just för att skinnet är så mjukt och följsamt att det heller inte värmer överdrivet mycket, vilket gör att dom passar perfekt i sommar med! Stjärnorna framtill i platta nitar är mer än fulländade! (*nöjd tjej!*)

Ha en fin dag vänner!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback