Shine bright like a diamond !

Nu är jag äntligeeeeeen hemma igen, blöt från allt regn och snö-slask som härjar där ute, usch! Snön i sig har jag inget emot men när den börjar smälta bort och bli till slask, det är det jag inte klarar av.. Nä fy, humöret sjunker ju direkt när man tittar ute genom fönstret och möts av allt det där gråa.
 
Jag hittade iallafall en superfin skjorta från "People" med massa finfina detaljer. Denna kommer bäras flitigt kan jag lova, både till vita shorts i sommar och jeans nu i höstrusket.
Fin visst? Bra investering känner jag!
 
 
Mitt nästa inköp kommer förhoppningsvis bli dessa snygga sneakers från "Ash" i skinn. Jag har ju redan två par i samma modell men mina vita börjar bli slitna och dom har dessutom kedjor istället för remmar (limited edition) och dom andra har nitar på. Men dessa känns lagom neutrala och kommer passa till allt, håller ni med? Priset ligger på 1499:- har jag för mig.
 
Nä nu ska jag laga en god pasta-rätt till mig och mannen som kommer hem alldeles strax. Hörs snart igen hjärtisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback