Onsdagskväll hemma hos oss!

Nu har jag äntliget gett upp hoppet om att få mina andra appar pimpade. Ingen av er verkade heller ha koll så jag får helt enkelt nöja mig. Fint och rosa blev det iallafall, detta gillar jag absolut mer än den gamla tråkiga designen. man märker inte hur stor skillnaden är tills man ser den nya. Kolla själva, visst ser det mycket sötare ut nu?
 
Söt va? Väldigt mycket jag på designen :) (*Nöjd tjej!*)
 
Jag tog en snabbis in på Vila idag (*tips till er som har vägarna förbi Vila nere i Helsingborg city, total utförsäljning*) och hittade otroligt nog lite fynd. Jag har nog aldrig någonsin (hittills) kunnat hitta något som föll mig i smaken inne på Vila men idag blev ett glatt undantag. Kolla vilka pärlor jag hittade?
 
Hörs snart igen bloggis!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback