Nostalgi-tripp!

Har precis snubblat över min gamla iPhone och hittat massa gamla bilder som jag hade glömt bort att man hade tagit, fick en liten nostalgi-kick! Hittade bland annat lite bal-bilder, hur såg man ut 2009 egentligen? *chockad tjej*
Tiden går så himla fort och tänk bara hur mycket livet kan förändras på så kort tid?! ..
Bjuder på en bild från min student-bal 2009. Wow vad tiden har flugit förbi sen dess, det var redan 4 år sen!
 
 
Just nu sitter jag och mannen min och kollar på fotboll. Ni som känner mig vet hur intresserad av fotboll jag är *not* så ni kan ju föreställa er hur intressant detta är för mig .. -.-
Duschen strax och därefter sova! Imorgon öppnar jag i butiken så vi ska upp vid 8-tiden. Hörs snart vänner! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback