Mysdag i solen!

Hej alla vänner och ovänner där ute.
 
Idag sken solen hela dagen, och ingen är väl gladare för det än jag? Jag har haft en riktig mysdag idag med min bästa mami här i fina Ängelholm. Vi började med en runda på stan och jag hittade den perfekta kavajen från Maison Scotch, den sista i storlek 2, tur va? :) Jag älsklar plagg som vid första anblicken ser vanliga ut men när man tar en extra titt hittar man massvis med detaljer som gör plagget till just "det där" ! Håller ni med?
 
Denna pärlan blev alltså min idag, ser ni det snygga innerfodret? (*överlycklig*)
 
Efter shoppingen tog vi en runda till Grafitti Café (som för övrigt har de snålaste salladerna mitt öga har skådat), solen sken så vi åkte hem till lägenheten där jag bjöd på fika.
Myskläderna var på!
 
 Fikan hemma hos mig! :)
 
 (Vad är skönare än mjukisar?)
 
Nu ska jag ta en dusch och göra vid mig lite smått innan jag och mannen min beger oss ut i Ängelholm för mat och någon drink. Bild på kvällens outfit kommer senare ikväll..!
 
Happy saturday alla vänner !
 
/E
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback