Måndags-kväll .

Gud vad skönt att komma hem till världens finaste man som hade gjort mat till oss. Ni vet den där känslan när allt bubblar inombords av glädje? Så har jag det varje dag, minsann!
 
Nog om det, kvällen spenderas framför tv´n med banan-pannkakor och naturgodis. Snart ska vi nog lägga oss ändå, imorgon får vi båda gå upp vid 08, omställning från imorse i varje fall. Kan dock vara skönt att komma igång tidigt på dagen och inte sova bort den! (*inbillar mig själv det*).
 
Efter jobbet ska vi ta en snabb shoppingrunda här i Ängelholm, jag har hittat lite fynd från Maison Scotch som jag vill att mannen min ska ta en titt på :) .. (*Lita har faktiskt kläder till män numera också!*)
 
 Hoppas på lite sol imorgon (*fingers crossed*).
 
 
 Vår pimpade hylla(*nöjd tjej!*)
 
Och med detta säger jag godnatt till er vänner, hörs imorgon!
 


Små saker kan göra en verkligen lycklig !

Svar: Jag håller helt och fullt med dig! :)
Ema Pasovic Petrovic

2013-02-05 // 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback