Home is where your heart is!

Äntligen hemma, känner mig helt slutkörd i benen efter en tuff dag i butiken med massa kartonger som skulle packas upp, varor som skulle larmas och plagg som skulle hängas ut. Men kul var det, såg ni dom snygga bootsen vi fick in idag? Fy satan vad fina dom hade varit till en vit knälång klänning med massa volym och grovstickad kofta över (*åååååhhhhw!*).
 
Efter jobbet tog  jag och mannen min en runda på stan där jag otroligt nog inte hittade något alls (?!), mannen hittade å andra sidan både jeans och en tröja. Finklädd som få är han nu alltså!
 
Nu ska vi laga mat och därefter vila ut ordentligt, jag börjar dagen klockan 08 imorgon med och vill vara pigg!
 
En tydligare bild från idag!
 
Hörs efter kvällsmaten vänner!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback