Godmorgon världen!

Usch det var ändå inte roligt att gå upp ur den varma sängen imorse vid 08, hur kan klockan åtta på morgonen (!) kännas som mitt i natten? Det är sovmorgon för vissa fick jag intala mig när jag gled ur sängen .. :(

Nu är jag på väg mot jobbet, öppnar vid 10 idag och ska invänta leveransen med vår-kläderna (*yesyesyes!*) ! Har en kort dag (10-16) idag och därefter ska jag och mannen min ta en shopping-tur ihop!

Idag hade jag någon mer inspiration än igår för outfit-bilderna så här kommer den! :) (blus från "spira", jeans från "please", väst från "branting", stövlar från "hunter" och väskan är från "liebeskind")

Ha en fin tisdag vänner så hörs vi snart igen! :*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback