godmorgon, godmiddag, godkväll!

 
Gud vad dagarna går snabbt, visst? Jag förstår inte vart tiden tar vägen alls, det tar jag som ett tecken på att allt flyter på som det ska och att jag har det bra! :)
Idag har jag jobbat som vanligt, men det var ganska glest med folk måste jag säga. Konstigt tycker jag i och med att vädret var så grått och mulet idag, sådana dagar brukar det krylla av folk på alla köpcentrum,men icke sa nicke. Butiken gapade tom större delen av dagen.
Tisdag kommer vårens nyheter äntligeeeeeeen! Ingen är väl gladare än JAG för det? (*massa korallfärgat/orange, tänk vad fint att bryta av med en zebra-möstrad sjal? Kärlek*).
 
Exempelvis så här? Wow vilken fin vårkollektion Lita har.
 
Såg att jag hade fått kommentarer om byxorna i mitt förra inlägg från please. Här kommer en tydligare bild på dom och jag köpte dom i dec på Cirkus i Helsingborg. Dessa är dom skönaste jeansen som finns, jag lovar! Just denna modellen är i lite grövre jeans-tyg med slitningar som inte heller töjer sig (*lika mycket som please-jeans har en tendens att töja ut sig..*). Dessutom fick man med läckra hängslen men jag varierar lite och plockar bort dom ibland.
 
Nu ska jag och mannen min slappna av framför tv´n och kolla på film samtidigt som vi smaskar på varsin påse natur-godis. MYS!
 
 
Ha en fin söndagskväll vänner!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback