Goddagens fina vänner!

Gud vilken fin dag! Solen skiner som aldrig förr här hos oss i Ängelholm och jag bara njuter. Har varit iväg på en skön promenad nere vid sjön och därefter tog jag en förmiddags-fika med en väninna :) mys-dag!

Slänger in en dagens-bild så hörs vi efter jobbet igen! Jag som stänger i butiken idag :)



» Hej

Hej gumman, när ska du och din man gifta er - Har ni planerat något?
Varför kan man inte klicka på dina bilder och se dom större ? :(

Svar: Hej vännen! Vi har lite planer men min närmsta kusin ska faktiskt gifta sig nu i början av juni så vi låter ett bröllop passera innan vårt får sättas igång! :) en lycka följer en annan lycka. Bilderna kan man nog se större om du kommer in på bloggen via datorn, annars ska jag ladda upp dom i större format! :) *lovar*
Ema Pasovic Petrovic

2013-02-21 // 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback