Fredagsmyyyyys!

Hej alla bloggisar! 
 
Är äntligen hemma i mina myskläder igen, är det någon mer än jag som alltid byter om till mjukisar eller pyjamas så fort man kommer innanför dörren här hemma? Jag klarar inte av att ha jeans eller ens please-jeans hemma (*knäppis*). Nåja, alla är vi väl olika!
 
Mjukis-bilder i sin bästa form, håller ni med?
Skorna jag visade i förra inlägget är nu undanlagda, kände att jag behövde en liten funderare trots att många verkade tycka om dom. Silver är läckert tycker jag. Speciellt mot vår/sommar sådär. Jag har visseligen ett par silvriga converse men dom är något slitna nu känner jag så dessa hade blivit en bra ersättare. Vi får se!
 
Ikväll ska vi beställa hem mat så jag sitter just nu och kämpar mot hungern som har vaknat i magen tills mannen min är hemma om cirka1 timme. Sen blir det mat för hela slanten! Utöver det blir det en stillsam hemmakväll för vår del ikväll, vi jobbar båda två imorgon nämligen (*sovmorgon för min del, lyx!*). Men en utgång verkar det dock kunna bli imorgon kväll ändå!
 
Vi hörs snart igen bloggisar, ha en fin fredagskväll så länge!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback