Alla hjärtans dag-i förväg

Hej vänner, är lika glad nu som innan, tack för att ni fortsätter titta in här hos mig!
 
Jag kunde inte vänta tills imorgon så jag och mannen firade vår lilla egna alla hjärtans-dag hemma nyss! :) Imorgon på den officiella dagen, myser vi till det lite extra med en fin middag efter jobb, det förtjänar vi!
 
Jag har precis mailat in min inlämning inför imorgon och jag bara njuter av det där lilla ögonblicket när man känner sig helt fri innan nästa inlämning eller tenta börjar närma sig .. Nu ska jag ta en snabb dusch och därefter lägga mig, imorgon står jag i butiken från 10 så det blir ingen sovmorgon för min del, men vad gör det egentligen? Så här får man mer gjort på dagen och kvällen kan jag tillbringa med min fina man! :)
 
Här får ni en smygtitt på hjärte-gåvorna!
 
 
Godnatt vänner, vi hörs imorgon! :*


Glad alla hjärtans dag :) <3

Svar: Glad alla hjärtans dag till dig med pärlan! <3
Ema Pasovic Petrovic

2013-02-14 // 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback