Vädergudarna sa nej

Tack till vädergudarna som tydligen vill att jag ska stanna inne idag. Regnet öser ner och är inte det minsta mysigt som vissa försöker få det att vara, det är bara slaskigt och deprimerande ute! -.- 

Så denna gråa dag får spenderas hemma i Ängelholm. Måste ändå ner en runda till stan och posta lite paket till folk och handla lite mat :} Deni åkte till Stockholm imorse så allt ekar tomt utan honom :( Vi ska ju som sagt ta över 7-eleven butiken nere vid Knutpunkten i Helsingborg så nu ska han ha sin sista utbildning uppe i huvudstaden. Duktig man! :* 

Själv måste jag sätta igång med att skriva min uppsats som ska in i början på januari och resten av tiden ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te och Jersey Shore-maraton! :}



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback