Tisdag

Så kära vänner, äntligen hemma i soffan med min man. Har flängt runt lite här och där, har haft både skola och jobb på schemat så nu är det ganska skönt att kunna slappna av hemma .. :} 

Imorgon är jag ledig tackolov men har en del ärenden att ta hand om. Ska bland annat posta lite kläder som har sålts och åka en runda till Malmö är det tänkt! Hoppas bara att vädret är på min sida och att regnet låter bli att falla, då är man bara sugen på att sitta hemma, visst? :} 

Fast att jag hade en fullspäckad dag så hann jag in en snabbis på Cirkus innan jobbet och fick med mig ytterligare ett par Please-jeans hem, Man får aldrig nog av dom eller hur? :} Plus att dom är så jäkla bekväma och matchar till allt möjligt man kan ha i garderoben. Det räcker med en vanlig tisha och uggs till så är man klar. Tacksamt måste jag få säga! Love Please! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback