Saturday

Hej vänner och ovänner där ute! I takt med det gråa vädret har min lust att blogga blivit lika grå, men jag ska bättra mig för jag ser att ni är ganska många som tittar in här varje dag trots att min uppdatering har varit sämre än sämst :} Kul att se iallafall, så då får jag börja ordna fler inlägg till er hädanefter. 

Idag är det rea-rusning i butiken och efter det blir jag hämtad av Deni. Vi ska hem till Höganäs och äta middag på något nytt ställe i närheten av Magasin36 enligt mamma :} Spännande! 

Har för övrigt inte hänt så mycket nytt hemma hos oss. Deni är äntligen hemma från Stockholm igen och jag har tagit jullov från skolan med alla kurser avklarade bakom mig. Nu är det bara 2 terminer kvar till examen men jag vet att jag inte är klar med skolan ännu. Innerst inne vill jag ha en examen till som jag kan använda mig av om läraryrket skulle svika någon gång i framtiden. Jag har sett att Helsingborg Campus har lovande högskoleingenjörs-utbildningar så det lockar lite. Men en sak i taget, nu är det lov och vilo-mode on! :} 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback