Jag lever.

Vänner och ovänner, ni är dom trognaste jag vet :} Fast att jag inte har uppdaterat som jag borde så har ni tittat in lika ofta ändå, very nice! ;*

Jag har haft en hel del jobb och en hel del skolarbete på sista tiden så jag har inte riktigt haft tid att blogga alls. Dessutom har blogg.se-appen strulat en massa så det har bara bidragit till den dåliga uppdateringen ;} Men nu är jag tillbaka! 

Idag firar jag och Deni 1 månad som gifta (grattis till oss!) och skulle egentligen ut till Oasen på middag men det visade sig att jag måste jobba till 20:00 så det blir att vi beställer hem mat ikväll och tänder ljus hemma istället :} 

Glömde förresten visa er dom snygga jeansen jag fick med mig hem häromdagen när jag och mamma var på shopping-spree ihop! Ni vet ju vid detta laget att jag älskar "Please"-byxorna och därför unnade jag mig ett par i en snygg askig färg. Fina va? 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback