:}

Hej vänner och resterande människor :} Förhoppningsvis har ni haft ett par sköna dagar, ungefär som jag! Jag har inte uppdaterat sådär galet mycket på sista tiden men jag har haft en hel del att plugga nu den senaste veckan så det har tagit upp all min tid, då jag har varit ledig har jag hängt i butiken, så
bloggen har fått vila, Hellre det än att jag uppdaterat slarvigt om oviktiga saker, har jag inte rätt? :} 

Är det någon mer än jag som känner sig stressad inför nyår eller? Hur galet är det att det redan har gått ett år..? Det har ju gått galet snabbt alltihopa och tänk bara så mycket som också har ändrats på 365 dagar. Ruskigt vad tiden går snabbt hörrni, så ta vara på varje sekund och lev dagen som om det vore den sista (#poesi) .. :} 

Idag har det stått jobb på schemat och nu är jag på väg hem i vintermörkret! Längtar till en god middag och kvälls-serier att skratta åt på tv :} Imorgon blir det dels skola och dels shopping med mamma om inte stormen Sven slår till och raserar våra planer :}



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback